پاستای رژیمی

 

نوع مطلب :آشپزی ،

نوشته شده توسط:

مواد لازم برای 4 نفر:

           ران مرغ درسته: 2 عدد

           پاستا:حدود یك‌چهارم بسته فرمی شكل

           نخودفرنگی پخته شده: یك لیوان

           پیاز متوسط: یك عدد

           فلفل دلمه‌ای متوسط: یك عدد

           زعفران: به میزان لازم

           نمك و فلفل: به میزان لازم

           زعفران: به میزان لازم

           نمك و فلفل: به میزان لازم

           آب: 3 لیوان

           روغن زیتون: 2 قاشق غذاخوری

           سس بشامل برای روی پاستا: دو  قاشق غذاخوری

 

 روش تهیه :

 

ابتدا پیاز و فلفل دلمه‌ای را به شكل رشته‌ای خرد كرده و داخل تابه‌ای به همراه روغن زیتون آن‌ها را تفت می‌دهیم سپس مرغ را به آن اضافه كرده و سعی می‌كنیم با حرارت ملایم مرغ‌ها را سرخ كنیم. مرغ‌ها را با نمك و فلفل و زعفران طعم‌دار كرده و با حرارت ملایم می‌گذاریم مواد با آب خودشان كمی سرخ شده و مرغ‌ها طلایی شوند. آب را به مواد اضافه كرده و وقتی كه به جوش آمد پاستاها را در این آب می‌پزیم ولی باید حواس‌مان باشد كه تمامی مواد با حرارت خیلی ملایم بپزند. در این مرحله سرو می‌كنیم و روی پاستا نخودفرنگی پخته شده می‌ریزیم و سرو می‌كنیم این پاستا به همین شكل خیلی خوشمزه است اما در صورت تمایل اگر ممنوعیتی وجود ندارد به آن مقداری سس بشامل در نهایت اضافه می‌كنیم.





 
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic